hej , hej , hej!

hejsan !
jag hade då tänkt att börja blogga , och försöka skriva nått inlägg varje dag , men vi får väll se hur det går med det .
jag har ju haft några bloggar tidigare , men det har inte gått så bra med dom .. så nu ska jag skärpa mej , och börja blogga ! imorgon ska jag till ullared och shoppa :d ( ska takort när jag kommer hem ) , eftersom jag fick 700 kr i julklapp av mamma , som jag skulle få handla för på ullared .  sen imorgon kväll , blire grillfest hos maja :DD
där blire nog också några kort :D
men nu ska jag sova , eftersom jg ska upp tidigt imorgon !
puss o kram

amanda .
dåligt redigerad ... ;o

Kommentarer
Postat av: frida :D

2010-05-16 @ 15:19:13
Postat av: frida :D

finaste bilden <3

2010-05-16 @ 15:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

hej , hej , hej!

hejsan !
jag hade då tänkt att börja blogga , och försöka skriva nått inlägg varje dag , men vi får väll se hur det går med det .
jag har ju haft några bloggar tidigare , men det har inte gått så bra med dom .. så nu ska jag skärpa mej , och börja blogga ! imorgon ska jag till ullared och shoppa :d ( ska takort när jag kommer hem ) , eftersom jag fick 700 kr i julklapp av mamma , som jag skulle få handla för på ullared .  sen imorgon kväll , blire grillfest hos maja :DD
där blire nog också några kort :D
men nu ska jag sova , eftersom jg ska upp tidigt imorgon !
puss o kram

amanda .
dåligt redigerad ... ;o

Kommentarer
Postat av: frida :D

2010-05-16 @ 15:19:13
Postat av: frida :D

finaste bilden <3

2010-05-16 @ 15:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0