mjoo ! :D

hehej ! :d
idag har jag vart i skolan och typ sprungit, haft dragkamp o massa skit xd
vi hade typ friluftsdag eller vad det heter , plus att jag varit dålig på uppdatera , men problemet är att
jag bara har data hos min pappa , och inte hos mamma , bara för att den är sönder där ! :d
men typ nån gång,  ska jag lägga ut massa bilder :d
frånmin nya mobil :d
igår bada jag , och doppade mig :D:D:D:D
nästan helt , typ lite nedanför brösten , och jag har faktiskt bevis ;d
nu ska jag bada igen , med natta oc hennes kompis (y)
som sagt kommer jag ta kort men inte lägga ut idag !
PLUS att jag är såååååååååååååååååååååååååååååååå stolt över mn bror som kom 8 när vi sprang :D

pusshej , så länge ! :d

<3








NEJNEJNEJ ! jag glömde skriva att det är 7 dagar kvar till liseberg ! :D
HURRA ! :D men nu fick jag sms, hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

mjoo ! :D

hehej ! :d
idag har jag vart i skolan och typ sprungit, haft dragkamp o massa skit xd
vi hade typ friluftsdag eller vad det heter , plus att jag varit dålig på uppdatera , men problemet är att
jag bara har data hos min pappa , och inte hos mamma , bara för att den är sönder där ! :d
men typ nån gång,  ska jag lägga ut massa bilder :d
frånmin nya mobil :d
igår bada jag , och doppade mig :D:D:D:D
nästan helt , typ lite nedanför brösten , och jag har faktiskt bevis ;d
nu ska jag bada igen , med natta oc hennes kompis (y)
som sagt kommer jag ta kort men inte lägga ut idag !
PLUS att jag är såååååååååååååååååååååååååååååååå stolt över mn bror som kom 8 när vi sprang :D

pusshej , så länge ! :d

<3








NEJNEJNEJ ! jag glömde skriva att det är 7 dagar kvar till liseberg ! :D
HURRA ! :D men nu fick jag sms, hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0