Vad ska man skriva?

Jaa, jag vet inte vad jag ska skriva som överskrift.... Att jag är sjuk, som vanligt kanske? Mår illa och har ont i huvudet -.- Har fixat och trixat lite grann på bloggen... Blev ganska nöjd. Inga som är med i tävlingen :o jag är chokad! Ramen som kommer runt bilderna när jag lägger ut bilderna stör jag mig på som in i helvete. Ska försöka ta bort det, och även att menyn är längst ner, men det är jäkligt svårt, tycker jag :/  Här har ni lite bilder iaf.


Puss&Kram Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

Vad ska man skriva?

Jaa, jag vet inte vad jag ska skriva som överskrift.... Att jag är sjuk, som vanligt kanske? Mår illa och har ont i huvudet -.- Har fixat och trixat lite grann på bloggen... Blev ganska nöjd. Inga som är med i tävlingen :o jag är chokad! Ramen som kommer runt bilderna när jag lägger ut bilderna stör jag mig på som in i helvete. Ska försöka ta bort det, och även att menyn är längst ner, men det är jäkligt svårt, tycker jag :/  Här har ni lite bilder iaf.


Puss&Kram Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0