sho

hej...
idag äre onsdag trorja.
är fortfarande sjuk , men tror att jag kommer till skolan imorgon . :)
har inte varit där på as länge :o
feber , öroninflammation, ögoninflammation och förkyld.
inget kul asså.
jag har nästan levt på varm oboy ..
har missat väldigt mycket i skolan ,inte bara för att jag vart sjuk denna gång, har ju haft problem med min huvudvärk o så. vissa tror jag skolkar , men jag kan berätta att jag aldrig har skolkat.. jag skulle få så himla dåligt samvete ifall jag gjorde det. iallafall , hur har ni haft det ? :)

hoppas inte ni har varit sjuka :)


nu ska jag äta frukost , pussokraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

sho

hej...
idag äre onsdag trorja.
är fortfarande sjuk , men tror att jag kommer till skolan imorgon . :)
har inte varit där på as länge :o
feber , öroninflammation, ögoninflammation och förkyld.
inget kul asså.
jag har nästan levt på varm oboy ..
har missat väldigt mycket i skolan ,inte bara för att jag vart sjuk denna gång, har ju haft problem med min huvudvärk o så. vissa tror jag skolkar , men jag kan berätta att jag aldrig har skolkat.. jag skulle få så himla dåligt samvete ifall jag gjorde det. iallafall , hur har ni haft det ? :)

hoppas inte ni har varit sjuka :)


nu ska jag äta frukost , pussokraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0