Så rätt..

På micahs.se , har hon skrivit ett inlägg, som jag håller med om, hon har så rätt i det hon säger där, såhär såg inlägget ut;

Gud vad ledsen jag blir när det står folk och röker! Blir också så irreterad att dom inte tänker på omgivningen.. Självklart .. man kan inte rå för om man är beroende men liksom.. man kan ju gå lite åt sidan iallafall. Ska jag inte kunna gå ut för att jag inte vill känna röklukten? Specielt irreterande är det när man är förkyld och det luktar så starkt.. Och sen för Kelly också! Kan orsaka spädbarnsdöd! Min värsta farhåga.

Sträva efter att försöka sluta röka! för ens egen skull och för alla andras! Släng bort era äckliga giftpinnar..

Puss&Kram Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

Så rätt..

På micahs.se , har hon skrivit ett inlägg, som jag håller med om, hon har så rätt i det hon säger där, såhär såg inlägget ut;

Gud vad ledsen jag blir när det står folk och röker! Blir också så irreterad att dom inte tänker på omgivningen.. Självklart .. man kan inte rå för om man är beroende men liksom.. man kan ju gå lite åt sidan iallafall. Ska jag inte kunna gå ut för att jag inte vill känna röklukten? Specielt irreterande är det när man är förkyld och det luktar så starkt.. Och sen för Kelly också! Kan orsaka spädbarnsdöd! Min värsta farhåga.

Sträva efter att försöka sluta röka! för ens egen skull och för alla andras! Släng bort era äckliga giftpinnar..

Puss&Kram Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0