Onsdag

Hej alla! Alice åkte precis hem.. Hon fick åka rätt tidigt för hon skulle gå ut med sin hund.. Senare ska pappa och hans kompis tapetsera vardagsrummet. Igår gjorde jag iordning hela mitt rum, asa snyggt blev det :) Idag händer nog inget speciellt, ska åka till mamma i eftermiddag. Lovet går ohyggligt snabbt, som tur är har inte äns halva lovet gått en, puh! Jädrar, jag har lust att gå ut och ta kort idag, haha, det kanske jag gör då. ;) Iallafall, nu ska jag försöka att lämna datorn och gå och göra iordning mig. Ha en bra dag allesammans!

Puss&Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

Onsdag

Hej alla! Alice åkte precis hem.. Hon fick åka rätt tidigt för hon skulle gå ut med sin hund.. Senare ska pappa och hans kompis tapetsera vardagsrummet. Igår gjorde jag iordning hela mitt rum, asa snyggt blev det :) Idag händer nog inget speciellt, ska åka till mamma i eftermiddag. Lovet går ohyggligt snabbt, som tur är har inte äns halva lovet gått en, puh! Jädrar, jag har lust att gå ut och ta kort idag, haha, det kanske jag gör då. ;) Iallafall, nu ska jag försöka att lämna datorn och gå och göra iordning mig. Ha en bra dag allesammans!

Puss&Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0