Lördagmorgon!

Hej bloggen! Inatt sov frida över hos mig, fast jag var lite sjuk igår så det var inte så braaa. Just nu försöker jag spela icy tower, men det funkar inte, fattar inte varför... Iaf så fyller pappa år idag ( 36 år ) så jag och frida ska göra fin frukost och överaska han! Fast han har jobbat inatt och kommer att bli sur, men då får han bli det! Imorgon är det match i A-hallen, alla som är snälla kommer och kollar (a) efter det ska jag KOLLA på lussebandyn med Jessica!

Puss&Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

Lördagmorgon!

Hej bloggen! Inatt sov frida över hos mig, fast jag var lite sjuk igår så det var inte så braaa. Just nu försöker jag spela icy tower, men det funkar inte, fattar inte varför... Iaf så fyller pappa år idag ( 36 år ) så jag och frida ska göra fin frukost och överaska han! Fast han har jobbat inatt och kommer att bli sur, men då får han bli det! Imorgon är det match i A-hallen, alla som är snälla kommer och kollar (a) efter det ska jag KOLLA på lussebandyn med Jessica!

Puss&Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0