Lördagmorgon!

Hej! Jag fixade precis bloggen, inte för att det va direkt svårt men ^^ 'Menyn' har även försvunnit, man ser bara en liten bit av den längst ner på sidan, ska försöka fixa det, fast frida måste hjälpa mig. Sen kanske jag ska på bio med Nathalie M. FÖRLÅT ATT JAG INTE RINGDE DIG IGÅR! Men jag ska nog till överby med pappa den tiden vi sagt gå på bio, så vi får se hur det blir med det.. Nu ska frida hjälpa mig med bloggen.. Igår sminkade jag mig, och klädde ut  mig som en fjortis. Ni ser bilderna kanske ;) Vilken bild tycker ni jag ser mest fjortis ut på ? ^^
1.
2.
3.

Puss&Kram Amanda

Kommentarer
Postat av: anonymjävel

2;an

2010-12-18 @ 10:24:47
URL: http://http
Postat av: nathalie,

det är lungt ;) men den kanske slutar gå snart ?



hahah 2an xd

<3

2010-12-18 @ 13:55:30
Postat av: nathalie ...h

2 an men du va snygg :D

2010-12-18 @ 19:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

Lördagmorgon!

Hej! Jag fixade precis bloggen, inte för att det va direkt svårt men ^^ 'Menyn' har även försvunnit, man ser bara en liten bit av den längst ner på sidan, ska försöka fixa det, fast frida måste hjälpa mig. Sen kanske jag ska på bio med Nathalie M. FÖRLÅT ATT JAG INTE RINGDE DIG IGÅR! Men jag ska nog till överby med pappa den tiden vi sagt gå på bio, så vi får se hur det blir med det.. Nu ska frida hjälpa mig med bloggen.. Igår sminkade jag mig, och klädde ut  mig som en fjortis. Ni ser bilderna kanske ;) Vilken bild tycker ni jag ser mest fjortis ut på ? ^^
1.
2.
3.

Puss&Kram Amanda

Kommentarer
Postat av: anonymjävel

2;an

2010-12-18 @ 10:24:47
URL: http://http
Postat av: nathalie,

det är lungt ;) men den kanske slutar gå snart ?



hahah 2an xd

<3

2010-12-18 @ 13:55:30
Postat av: nathalie ...h

2 an men du va snygg :D

2010-12-18 @ 19:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0