Julmys!

Hej allihopa!
Håller på och bakar lussebullar just nu :)
Fast degen ska jäsa i 30 min nu, så då har jag tid att skriva ett blogginlägg :)
Julen närmar sig! Är redan 3;dje december. Fast jag har inte öppnat lucka nummer 3 på min chokladkalender hemma hos mamma sen.. Jag har faktiskt en gullig hello kitty chokladkalender där! Förrut åkte pappa och handlade, jag bad han köpa kinder maxi ( som jag typ knarkar ) och så kommer han hem och säger att han glömde det. Jag dog nästan av besvikelse, men sen visar han upp ett paket kinder maxi för mig som sitter med datorn i knät, jag flyger upp, nätkabeln och laddarkabeln flyger ur, och jag springer i 320km/h in i köket, och då har pappa gömt dom. Fast nu har jag hittat dom! Efter cirka 1 timme :) Jag drack 3 glas oboy förrut också, jag kommer snart få diabetes.. Jag får köpa frukt som liknar kinder maxi och äta det, och så får jag hypnotisera mig att vatten är oboy. Får se hur det blir med det. Nu ser jag att idol har börjat. Jag tycker att antingen Minnah eller Olle ska vinna, eftersom Jay har knarkat när han varit med i idol. Jag älskar fredagar, kan dom bli mer lyckade än min har blivit? Troligen inte. Hur har mina läsare haft det idag? Jag skulle uppskatta mer kommenterar, kanske kan ni ge mig det i julklapp?!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Sussa :D

BABE!

Hahaha, din pappa är så jävla chill :D

Jag kommer också få diabetes snart, det sa skolsköterskan till mig, hah, jag dricker för mycket cola :'o

Jag skulle också knarkat om jag var med i idol och ständigt var i närheten av Minnah xddd HAHA jag är så elak ;o

PUSS & KRAM

/din Sussa

2010-12-03 @ 20:30:34
URL: http://slampbob.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

Julmys!

Hej allihopa!
Håller på och bakar lussebullar just nu :)
Fast degen ska jäsa i 30 min nu, så då har jag tid att skriva ett blogginlägg :)
Julen närmar sig! Är redan 3;dje december. Fast jag har inte öppnat lucka nummer 3 på min chokladkalender hemma hos mamma sen.. Jag har faktiskt en gullig hello kitty chokladkalender där! Förrut åkte pappa och handlade, jag bad han köpa kinder maxi ( som jag typ knarkar ) och så kommer han hem och säger att han glömde det. Jag dog nästan av besvikelse, men sen visar han upp ett paket kinder maxi för mig som sitter med datorn i knät, jag flyger upp, nätkabeln och laddarkabeln flyger ur, och jag springer i 320km/h in i köket, och då har pappa gömt dom. Fast nu har jag hittat dom! Efter cirka 1 timme :) Jag drack 3 glas oboy förrut också, jag kommer snart få diabetes.. Jag får köpa frukt som liknar kinder maxi och äta det, och så får jag hypnotisera mig att vatten är oboy. Får se hur det blir med det. Nu ser jag att idol har börjat. Jag tycker att antingen Minnah eller Olle ska vinna, eftersom Jay har knarkat när han varit med i idol. Jag älskar fredagar, kan dom bli mer lyckade än min har blivit? Troligen inte. Hur har mina läsare haft det idag? Jag skulle uppskatta mer kommenterar, kanske kan ni ge mig det i julklapp?!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Sussa :D

BABE!

Hahaha, din pappa är så jävla chill :D

Jag kommer också få diabetes snart, det sa skolsköterskan till mig, hah, jag dricker för mycket cola :'o

Jag skulle också knarkat om jag var med i idol och ständigt var i närheten av Minnah xddd HAHA jag är så elak ;o

PUSS & KRAM

/din Sussa

2010-12-03 @ 20:30:34
URL: http://slampbob.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0