Hemma igen

Nu är jag hemma hos pappa igen! Ska strax sticka och möta Nathalie, och försöka övertala henne till att vara ute och fota, vilket jag tror, inte blir någon match.. Senare ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Jag bakade ju lussekatter igår, och jag kan säkert rada upp en del grejer jag är bra på, men när man kommer till listan på grejer jag inte är bra på, så blir den väldigt lång. Där ingår att baka lussekatter. Det sög jag på helt enkelt.... Nu ska jag äta, sen ska jag ringa Nathalie... Jag vet att jag är dålig på ladda upp bilder!

Puss&Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

Hemma igen

Nu är jag hemma hos pappa igen! Ska strax sticka och möta Nathalie, och försöka övertala henne till att vara ute och fota, vilket jag tror, inte blir någon match.. Senare ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Jag bakade ju lussekatter igår, och jag kan säkert rada upp en del grejer jag är bra på, men när man kommer till listan på grejer jag inte är bra på, så blir den väldigt lång. Där ingår att baka lussekatter. Det sög jag på helt enkelt.... Nu ska jag äta, sen ska jag ringa Nathalie... Jag vet att jag är dålig på ladda upp bilder!

Puss&Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0