Fototime!

Hade tänkt gå ut och ta lite kort snart, men vi får se hur det blir med det..
Idag skulle jag igentligen gått på bio med Nathalie M. Men jag hade dock inga pengar, tråkigt, tråkigt :( Jag har precis ätit tårta nu föressten! Och senare blir det kanske pizza, jag hoppas på det!             Älskade läsare, hade ni inte kunnat ge mig lite mer kommentarer i julklapp? Vill ni ha en frågestund? Jag har försökt, men inte fått några frågor, så ifall jag ska ha en frågestund, igen, får ni lova att fråga, lovar ni?


Puss&Kram Amanda

Kommentarer
Postat av: Sussa

Jag lovar! :D

Din blogg är bäst, bejb! Saknar dig som fan, det gör ont i mig :'(

PUSS OCH KRAM! <3

2010-12-11 @ 03:10:41
URL: http://slampbob.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

Fototime!

Hade tänkt gå ut och ta lite kort snart, men vi får se hur det blir med det..
Idag skulle jag igentligen gått på bio med Nathalie M. Men jag hade dock inga pengar, tråkigt, tråkigt :( Jag har precis ätit tårta nu föressten! Och senare blir det kanske pizza, jag hoppas på det!             Älskade läsare, hade ni inte kunnat ge mig lite mer kommentarer i julklapp? Vill ni ha en frågestund? Jag har försökt, men inte fått några frågor, så ifall jag ska ha en frågestund, igen, får ni lova att fråga, lovar ni?


Puss&Kram Amanda

Kommentarer
Postat av: Sussa

Jag lovar! :D

Din blogg är bäst, bejb! Saknar dig som fan, det gör ont i mig :'(

PUSS OCH KRAM! <3

2010-12-11 @ 03:10:41
URL: http://slampbob.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0