22 december 2010.

Hej alla! Har lagt upp ett antal inlägg idag, men skitsamma... Snart ska vi åka till min morbror på julfest, kanske bloggar med mobilen när jag är där.. Haha, jag har börjat skriva hur många inlägg som helst juh ;)
Men det är väll bara bra, antar jag? Okej jag ska försöka att inte lägga ut för många inlägg.. Btw, idag är det redan 22. Imorgon är det uppesittarkväll, och det älskar jag! Det är så mysigt! Och i övermorgon är det 24 december, alltså julafton. På julafton kommer jag vara hos mamma hela dagen fram till ungefär 5. Då kommer pappa och hämtar mig så åker vi till farmor. Haha, bilderna är ju bäst ;)


Kommentarer
Postat av: hanna dalin

var med o tävla om veckans blogg!



www.hanna-dalin.devote.se

2010-12-22 @ 16:44:06
URL: http://hanna-dalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

22 december 2010.

Hej alla! Har lagt upp ett antal inlägg idag, men skitsamma... Snart ska vi åka till min morbror på julfest, kanske bloggar med mobilen när jag är där.. Haha, jag har börjat skriva hur många inlägg som helst juh ;)
Men det är väll bara bra, antar jag? Okej jag ska försöka att inte lägga ut för många inlägg.. Btw, idag är det redan 22. Imorgon är det uppesittarkväll, och det älskar jag! Det är så mysigt! Och i övermorgon är det 24 december, alltså julafton. På julafton kommer jag vara hos mamma hela dagen fram till ungefär 5. Då kommer pappa och hämtar mig så åker vi till farmor. Haha, bilderna är ju bäst ;)


Kommentarer
Postat av: hanna dalin

var med o tävla om veckans blogg!



www.hanna-dalin.devote.se

2010-12-22 @ 16:44:06
URL: http://hanna-dalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0