jokkmokk

hejsan alla mina (underbara) läsare :d
jag ursäktar att jag inte skrev någonting igår , men det var för att jag inte orkade.
jag tänkte faktiskt ta fram datorn och skriva ett inlägg , men jag orkade inte helt enkelt .
nu i början av skolan , tar skolan väldigt mycket energi ifrån en . idag var skolan JOBBIG o:
hade sååååååååååååååååå ont i huvudet sista lektionen ...
men imorgon blir det mindre jobbig dag. :d
då har jag till och med 2 timmar , rast , håltimme och lunch , på raken :d
så det blir ju skönt :)
imorgon drar jag till pappi också ! mysigt mysigt !
och då hoppas jag att jag får träffa tanja , eller jag har snarare bestämt att jag ska träffa tanja :D
och köpa MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYCKET gott godis ! juste , ni kanske undrar lite över rubriken , alex kollade i sin kalender , på svenska kartor , och där stog det jokkmokk , fast jag tror inte det stavas så som jag har fått det till ^^ och vad jag har kul och skriver :D
men det är ju bara kul att jag är lite social , eller hur ? igår träffade jag nathalie , alex , hanna , sofia och robert .
nu har jag TYP  ingenting mer att säga , sååååååå....

vi hörs så länge , kanske lägger ut ett inlägg innan jag lägger mej , så håll ögonen öppna ,
pöss å hejj , så länge :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

jokkmokk

hejsan alla mina (underbara) läsare :d
jag ursäktar att jag inte skrev någonting igår , men det var för att jag inte orkade.
jag tänkte faktiskt ta fram datorn och skriva ett inlägg , men jag orkade inte helt enkelt .
nu i början av skolan , tar skolan väldigt mycket energi ifrån en . idag var skolan JOBBIG o:
hade sååååååååååååååååå ont i huvudet sista lektionen ...
men imorgon blir det mindre jobbig dag. :d
då har jag till och med 2 timmar , rast , håltimme och lunch , på raken :d
så det blir ju skönt :)
imorgon drar jag till pappi också ! mysigt mysigt !
och då hoppas jag att jag får träffa tanja , eller jag har snarare bestämt att jag ska träffa tanja :D
och köpa MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYCKET gott godis ! juste , ni kanske undrar lite över rubriken , alex kollade i sin kalender , på svenska kartor , och där stog det jokkmokk , fast jag tror inte det stavas så som jag har fått det till ^^ och vad jag har kul och skriver :D
men det är ju bara kul att jag är lite social , eller hur ? igår träffade jag nathalie , alex , hanna , sofia och robert .
nu har jag TYP  ingenting mer att säga , sååååååå....

vi hörs så länge , kanske lägger ut ett inlägg innan jag lägger mej , så håll ögonen öppna ,
pöss å hejj , så länge :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0