hejsan!

hejsan... idag har jag vart sjuk hela jävla dan.
feber , ont i halsen och förkyld. usch , det här är inte kul.
jag missade ridingen idag också , plus att jag fick ett tråkigt besked alldelles nyss också.
plus att jag saknar min kamera.
jag är negativ idag , för det finns inget som är positivt idag :<
hoppas ni har haft en bra dag iallafall!

hejdå!

ps; dagenshjälte blir inte idag pga jag inte har träffat någon idag typ.
eller kanske isabel eftersom vi har pratat idag .

så dagens hjälte blir........

ISABEL NORDQVIST !

för att du är min allra bästa vän och finns i vårt och torrt.

Kommentarer
Postat av: isabel nordqvist

jag älskar dig amanda ,

du är världens bästa ,

tack för att du alltid finns där .. (L)

2010-08-31 @ 22:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

hejsan!

hejsan... idag har jag vart sjuk hela jävla dan.
feber , ont i halsen och förkyld. usch , det här är inte kul.
jag missade ridingen idag också , plus att jag fick ett tråkigt besked alldelles nyss också.
plus att jag saknar min kamera.
jag är negativ idag , för det finns inget som är positivt idag :<
hoppas ni har haft en bra dag iallafall!

hejdå!

ps; dagenshjälte blir inte idag pga jag inte har träffat någon idag typ.
eller kanske isabel eftersom vi har pratat idag .

så dagens hjälte blir........

ISABEL NORDQVIST !

för att du är min allra bästa vän och finns i vårt och torrt.

Kommentarer
Postat av: isabel nordqvist

jag älskar dig amanda ,

du är världens bästa ,

tack för att du alltid finns där .. (L)

2010-08-31 @ 22:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0