hejj

hejsan !
kom nyss hem från skolan.
skolan idag var rätt okej eftersom vi slutade halv 2 o;
fast fan vad jag har haft ont i halsen .
jag har därför inte pratat så mycket idag , men då vet ni varför  ;)
dagens hjälte blir ............, öh , jag vet inte .. JOOO , dagens hjälte blir............

NATHALIE HOLMSTRÖM !

tack för att du fanns där när jag behövde dej , som när jag gick till skolan te.x hahah , nej , jag vet inte varför du blir dagens hjälte  , kanske för att du har vart social hela dagen , och för att du är min bästa vän . <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

hejj

hejsan !
kom nyss hem från skolan.
skolan idag var rätt okej eftersom vi slutade halv 2 o;
fast fan vad jag har haft ont i halsen .
jag har därför inte pratat så mycket idag , men då vet ni varför  ;)
dagens hjälte blir ............, öh , jag vet inte .. JOOO , dagens hjälte blir............

NATHALIE HOLMSTRÖM !

tack för att du fanns där när jag behövde dej , som när jag gick till skolan te.x hahah , nej , jag vet inte varför du blir dagens hjälte  , kanske för att du har vart social hela dagen , och för att du är min bästa vän . <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0