hejj

hejsan :D
igår så glömde jag dagens hjälte , men skit i det ;)
idag har jag vart på junkfest och fick ungefär 30 klistermärken , 1 keps , 1 t-shirt , 2 nyckelband , keps , 2 'plastsvärd' , dricka och popcorn , HELT gratis :)
det ända jag betalade var en korv för 15 :)
allt var typ gratis , så jävla bra :D
jag gick på junkfesten med Tanja , och där träffade jag även mycket andra människor :D
hahahah , dagen har alltså vart BÄSTT :D

nu ska jag och Tanja , myspysa :D
hörs sen , hejjdå  :D

PS;
Dagens räddare blir .........................

Tanja !

tack för att du ville gå med lilla jobbiga mej på junkfest , och för att du är bäst ;3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

hejj

hejsan :D
igår så glömde jag dagens hjälte , men skit i det ;)
idag har jag vart på junkfest och fick ungefär 30 klistermärken , 1 keps , 1 t-shirt , 2 nyckelband , keps , 2 'plastsvärd' , dricka och popcorn , HELT gratis :)
det ända jag betalade var en korv för 15 :)
allt var typ gratis , så jävla bra :D
jag gick på junkfesten med Tanja , och där träffade jag även mycket andra människor :D
hahahah , dagen har alltså vart BÄSTT :D

nu ska jag och Tanja , myspysa :D
hörs sen , hejjdå  :D

PS;
Dagens räddare blir .........................

Tanja !

tack för att du ville gå med lilla jobbiga mej på junkfest , och för att du är bäst ;3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0