hej :d

hejsan alla bolibompare , eller läsare då ;3
jag hinner bara lägga ut ett inlägg lite snabbt nu , för jag ska ut och fika med nathalie snart :)
idag har jag inte gjort så mycket , förutom att ha möblerat om mitt rum -.-'
imorgon blire skola , som VANLIGT ...
usch usch usch ... SÅÅÅÅÅÅÅÅ himla långa dagar har vi oxå ..
eller det kanske bara är jag som tycker det ... ?
iaf , hade snart tänkt att fixa ett fotoalbum , men jag har inte installerat skrivaren än , urk ! .
nej , det här skulle bli ett kort inlägg, så jag får sluta nu ..
men jag har så mycket att säga , men ändå så lite ..
hahaha , jag vet inte hur det där går till men , men fråga något mattegeni eller så , så kanske ni får svar , eller det får vi ju hoppas iallafall :)
så , nu får jag sluta skriva , för jag måste borsta håret nu (:

hörs senare ,
hejjdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

hej :d

hejsan alla bolibompare , eller läsare då ;3
jag hinner bara lägga ut ett inlägg lite snabbt nu , för jag ska ut och fika med nathalie snart :)
idag har jag inte gjort så mycket , förutom att ha möblerat om mitt rum -.-'
imorgon blire skola , som VANLIGT ...
usch usch usch ... SÅÅÅÅÅÅÅÅ himla långa dagar har vi oxå ..
eller det kanske bara är jag som tycker det ... ?
iaf , hade snart tänkt att fixa ett fotoalbum , men jag har inte installerat skrivaren än , urk ! .
nej , det här skulle bli ett kort inlägg, så jag får sluta nu ..
men jag har så mycket att säga , men ändå så lite ..
hahaha , jag vet inte hur det där går till men , men fråga något mattegeni eller så , så kanske ni får svar , eller det får vi ju hoppas iallafall :)
så , nu får jag sluta skriva , för jag måste borsta håret nu (:

hörs senare ,
hejjdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0