hej :)

jaja , jag behöver inte ta upp det igen att jag  vart inaktiv , men  nu gjorde jag det iaf ..
men det beror på att datorn hemma hos mamma krånglar , och jag är oftast där .
men när jag är hos pappa , har jag all tid i världen att blogga :]
igår var jag o pappa och åt mat hos nathalie :D det var riktigt kul , men maten var inte sådär , jättegod ;[
heheh  , hoppas ni allihopa får en bra helg ! :D måste bara tillägga att sommaren snart är slut , och det tycker inte manda om :[[

puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

hej :)

jaja , jag behöver inte ta upp det igen att jag  vart inaktiv , men  nu gjorde jag det iaf ..
men det beror på att datorn hemma hos mamma krånglar , och jag är oftast där .
men när jag är hos pappa , har jag all tid i världen att blogga :]
igår var jag o pappa och åt mat hos nathalie :D det var riktigt kul , men maten var inte sådär , jättegod ;[
heheh  , hoppas ni allihopa får en bra helg ! :D måste bara tillägga att sommaren snart är slut , och det tycker inte manda om :[[

puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0