goa göbbar

hej !
ja, som ni märker på rubriken , så är jag lite flummig , med mej själv ^^
idag har jag vart i skolan och efter det red jag :)
första gången , eller jag har gått i ridning tidigare men hoppat av pga att jag ´blivit rädd för att ramla av o:
men det ska jag inte vara nu , nejnej ;) IMORGON ÄR DET SKOLFOTO !!!!
Jag dööööööööööööööör!      snart ska jág nog sova , för jag är trött , men först ska jag äta ett kinderägg ^^
håll tummarna på att jag får en bra leksak , en rallybil eller nåt ^^,

kram o puss !

ps; anledningen av att jag inte lägger ut några bilder är för att min kamera är pajj , men jag ska snart få en ny :)

hejdå !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

goa göbbar

hej !
ja, som ni märker på rubriken , så är jag lite flummig , med mej själv ^^
idag har jag vart i skolan och efter det red jag :)
första gången , eller jag har gått i ridning tidigare men hoppat av pga att jag ´blivit rädd för att ramla av o:
men det ska jag inte vara nu , nejnej ;) IMORGON ÄR DET SKOLFOTO !!!!
Jag dööööööööööööööör!      snart ska jág nog sova , för jag är trött , men först ska jag äta ett kinderägg ^^
håll tummarna på att jag får en bra leksak , en rallybil eller nåt ^^,

kram o puss !

ps; anledningen av att jag inte lägger ut några bilder är för att min kamera är pajj , men jag ska snart få en ny :)

hejdå !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0