tisdag.

vilken himla dag!

den slutade bra iallafall.
tog bussen till överby, åkte med min styvpappa hem, pratade med mamma, åkte tillbaka till pappa igen.
så nu är det bestämt att jag flyttar till pappa på heltid, och är hos mamma varannan helg bara, underbart!
aja, väl hemma hos pappa så träffade jag några goa boys med natha, haha, askul!
sen stack natha hem, så kom finaste pojken hem till mig en stund, mys!
han gick hem för ett tag sedan, så nu sitter jag här och gör i princip ingenting!

imorgon bär det av till grästorp och mamma, hämta lite grejjer som ska till pappa, och sen vet jag inte vad som häner, får se vad dagen har att bjuda på helt enkelt.

vi hörs!!


GAMMAL BILD. powerking

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

vi har samma tapet ;D

2012-06-20 @ 02:13:01
URL: http://cassandras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

tisdag.

vilken himla dag!

den slutade bra iallafall.
tog bussen till överby, åkte med min styvpappa hem, pratade med mamma, åkte tillbaka till pappa igen.
så nu är det bestämt att jag flyttar till pappa på heltid, och är hos mamma varannan helg bara, underbart!
aja, väl hemma hos pappa så träffade jag några goa boys med natha, haha, askul!
sen stack natha hem, så kom finaste pojken hem till mig en stund, mys!
han gick hem för ett tag sedan, så nu sitter jag här och gör i princip ingenting!

imorgon bär det av till grästorp och mamma, hämta lite grejjer som ska till pappa, och sen vet jag inte vad som häner, får se vad dagen har att bjuda på helt enkelt.

vi hörs!!


GAMMAL BILD. powerking

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

vi har samma tapet ;D

2012-06-20 @ 02:13:01
URL: http://cassandras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0