don´t wake me up

haft flera helt crazy dagar, även om vissa dagar varit bättre än dem andra..
YOLO på hög nivåååå hahahaha!

får inte över bilderna på datorn, har faktiskt tagit en del med min lille skruttmobil, men om någon vecka eller så, så äger jag en samsung galaxy s2, läääängtar!

iallafall, dessa dagarna har jag träffat gamla vänner, skrattat som aldrig förr, gråtit, skrikit, cyklat ute på cykel i bara sockar runt 00.00, sjungt i regnet, käkat donken, spelat fotboll ( som jag hatar....), umgåtts med personer jag älskar, ätit kladdkaka, varit på överby! ahahha helt problemfritt har det iofs inte varit, inget jag tar upp hääääär kära bloggen!

young, wild, free & single!

love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

don´t wake me up

haft flera helt crazy dagar, även om vissa dagar varit bättre än dem andra..
YOLO på hög nivåååå hahahaha!

får inte över bilderna på datorn, har faktiskt tagit en del med min lille skruttmobil, men om någon vecka eller så, så äger jag en samsung galaxy s2, läääängtar!

iallafall, dessa dagarna har jag träffat gamla vänner, skrattat som aldrig förr, gråtit, skrikit, cyklat ute på cykel i bara sockar runt 00.00, sjungt i regnet, käkat donken, spelat fotboll ( som jag hatar....), umgåtts med personer jag älskar, ätit kladdkaka, varit på överby! ahahha helt problemfritt har det iofs inte varit, inget jag tar upp hääääär kära bloggen!

young, wild, free & single!

love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0